Szkoła Językowa    Kielce, ul. Sienkiewicza 57 (sekretariat) i 55;   tel. 413448794,   604871194,   413456646;   mkejiustitia@wp.pl
POLITYKA WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG

Mamy nadzieję, że wszyscy nasi Słuchacze są zadowoleni z naszej pracy.
Chcemy jednak jeszcze lepiej spełniać Twoje i Słuchaczy oczekiwania.
Dlatego po zakończeniu kursu prosimy o wypełnienie ankiety oceniającej kurs, pracę lektora, pracę personelu administracyjnego.

Sugestie zawarte w ankietach wykorzystujemy do jeszcze lepszego świadczenia usług.

Oczywiście ani Ty, ani inni Słuchacze nie musicie czekać do końca kursu, by przekazać nam swoje uwagi. W trakcie kursu można:
  • skontaktować się z konsultantem z Działu Obsługi Klienta, który natychmiast zajmie się rozwiązaniem problemu
  • zwrócić się do lektora z dowolnymi uwagami dotyczącymi kursu
  • poruszyć problem na specjalnych spotkaniach organizowanych dla Słuchaczy przez Dział Obsługi Klienta
To nie wszystkie sposoby dbania o coraz wyższą jakość świadczenia usług przez naszą firmę.

powrót do góry