POLITYKA WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG
Mamy nadzieję, że wszyscy nasi Słuchacze są zadowoleni z naszej pracy.
Chcemy jednak jeszcze lepiej spełniać Twoje i Słuchaczy oczekiwania.
Dlatego po zakończeniu kursu prosimy o wypełnienie ankiety oceniającej kurs, pracę lektora, pracę personelu administracyjnego.
Sugestie zawarte w ankietach wykorzystujemy do jeszcze lepszego świadczenia usług.
Oczywiście ani Ty, ani inni Słuchacze nie musicie czekać do końca kursu, by przekazać nam swoje uwagi.
W trakcie kursu można:
- skontaktować się z konsultantem z Działu Obsługi Klienta, który natychmiast zajmie się rozwiązaniem problemu
- zwrócić się do lektora z dowolnymi uwagami dotyczącymi kursu
- poruszyć problem na specjalnych spotkaniach organizowanych dla Słuchaczy przez Dział Obsługi Klienta
To nie wszystkie sposoby dbania o coraz wyższą jakość świadczenia usług przez naszą firmę.
|